Augusztus 1., Szombat

 2009.08.01. 22:38

Nyugi emberek, még élek! Ezek szerint a tengerimoszatcsoda hatott (vagy a tömérdek tea, Halls cukorka és Streptils?) mindenesetre még élek, és egyre jobban vagyok, tényleg! Ez sajna B-ről nem mondható el... B, hova a fészkes frászba tűntél???? Hallott vki róla? Teljesen elnyelte a föld...:S 
A mai nap 1-2 óráját olvasással töltöttem, hogy végre valahára a Boltkóros n. 2. részének (Pánik a plázában) végére jussak... Nos, majd írok róla... A nap többi részét szinte csak netezéssel töltöttem, de egyszerűen nem volt meg az inspiráció, hogy hosszadalmas (?) cikkeket írkáljak, vagy akár egy mondatot is lefirkantsak, (úgyhogy vártam ezzel fél 11-ig, amikor csak a baglyok, az éjszakai ragadozók, a patkányok és az éjjeli secu-bácsik vannak fent... illetve az msn szerint a 3/4-e a netközelben lévő osztálynak:P) csupán 1-1 szócskára, és néhány klikkre futotta, amivel végig isböngésztem a Libri-t, a Bookline-t, a New Yorker-t, a Zara-t és a H&m-et, illetve megkuksiztam a nagymenők 09/10 télre megálmodott kreációinak divatbemutatóit... Ezek szerint Lagerfeld, a Chanel mostani főnöke csipkelámpaernyősfejfedőjű-falevélragadtahajamba dámákkal kíván találkozni az utcákon, akik a 14 centis magassarkújukban (amúgy is instabilan) holmi szalagokat kerülgetnek... De erről máskor többet...:P Jaj, jut eszembe, még valami:

 

REKORD!!!!
Köszönöm emberek, h július 29-én sikerült végre rekordot döntenünk, és 69, azaz HATVANKILENC-szer letöltenünk az oldalt!!!

Köszi-puszi:
Nessi

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr511282179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b-blog 2009.08.08. 17:33:41

itt vagyok. (fönt voltam a mátrában, ami tele van hungaristákkal, akik a fekete zajra mentekXD)
süti beállítások módosítása