Július 29., szerda

 2009.07.29. 19:21

BOLDOG NÉVNAPOT MINDEN FLÓRÁNAK, PLÁNE B-NEK!!!

Minden további előtt szeretném felhívni a figyelmeteket valami nagyon fontosra:

Bárhol vagy 2009 augusztus 27-én éjfélkor, 0 óra 30-kor pillants fel az égre. Két "Holdat" fogsz látni. A Mars fog a legszebben fényleni, s olyan lesz mint a telihold. a Mars 34,65 millió mérföldre lesz a Földtől.
Ilyen esemény legközelebb 2287-ben lesz, így ma élő ember ilyet nem láthat még egyszer!!!!! Én tuti megnézem, mert szerintm nagyon poén!

Más:
Összeszedek nektek néhány számot amiket mostanában hallgatok, imádok!! Elsőnek ugye volt a Dead Flowers, a Funhouse és a Know your enemy, illetve a 21 guns... És itt van még néhány, nem sorrendbe, össze vissza...

- Lilly Allen: Not Fair  : A szám is NAGYON jó, és elég sok cikket olvastam Lillyvel, és a csaj is nagyon jófej (legalábbis az interjúk alapján) és vagány is (a paparazzi-képek alapján)... A szám picit retrós, a klipp meg pláne! Nekem nagyon tettszik!
- Christina, Mya, P!nk and Missy Elliott: Lady Marmalade  : Elég régi ugyan, de az iPodom egyszer véletlenszerűen kihozta, és azóta rá vagyok kattanva… Persze a hangok felismerhetőek… (Mya, akit ugyan nem ismerek, de kizárásos alapon tudom, hogy neki átlagos hangja van, aztán P!nk, akinek téveszthetetlen hangja van, Missy Elliott, aki ugyanebbe a kategóriába tartozik, és a „rap betét” alapján minden kétség szertefoszlik, és Christina Aguilera, akinek olyan bombasztikus hangja van, hogy szerintem ilyenből egy van a világon!) A klipp is látványos, és nagyon jól visszaadja a Moulin Rouge hangulatát. És ugyebár ebben a számban szerepel az a mondat, amit mindenki tud és ért franciául (a helyesírását ne firtassukXD): Voulez vous coucher avec moi (ce soir)?…
- Jesse McCartney: Right were you want me : Igen, tudom, Jesse McCartney, alias Nyálképkirály hogy kerül a képbe? Megmondom: bár ez a szám nem tipikusan az amit hallgatok, sőt… De olyan, hogy ha éppen ilyen hangulatod van, akkor a legjobb a fajtájából!
- Blink 182 : Always : Egyszer véletlenül kapcsolgattam a sok Mtv-nk közt, és megakadtam az Mtv two-n, amikor megláttam Travis Bakert, aki korunk egyik legjobb (ha nem a legjobb) dobosa! Naszóval megakadtam rajta, aztán megnéztem pontosabban a klippet, és szerintem egy nagyon-nagyon jó klipp! (Majd megpróbálom betenni néhány másikkal együtt...) Meghallgattam utánna még sok Blink 182-s számot, de ezen kívül még esetleg a First Date fogott meg...
- Paolo Nutini: New Shoes : Valami válogatáscédén találtam, van valami hangulata, és nyáron lazuláshoz tökéletesen megfelel:D Amúgy már megvan a fordítása, lehet, hogy beteszem:P
- Johnny Cash: Jackson: Ki nem hallott Johnny Cashről? Ez egy kicsit country-s szám, de autóútra tökéletes...:D
- Bobby McFerrin: Don't Worry, Be Happy: Klasszikus!
- Ashley Tisdale: It's Alright, It's Ok : Ez egy tipikus csajos szám, úgyhogy nem fiúknak való:D (ez értelmes volt...) Am szerintem egész jó, hasonló kategória, mint Jesse McCartney...
- Rick Springfield: Jesse's Girl: Ha már Jesse-nél tartottunkXD Heh, egész jó szám, valahogy valami csoda folytán bekeveredett az iPodomba:D
- Katy Perry: Waking Up in Vegas : Újabb Katy-s szám, bár mégis kicsit másabb mint az eddigiek, a klipp viszont nem nyerte el 100%-osan a tetszésemet, bár lehet hogy azért van ez így, mert csak egyszer láttam... ki tudjaXD
- Paramore: Born For This: Imádom ezt a csapatot, és jön az új albumuk a Riot! után! Végre! Am eredetileg a That's What you get volt a kedvenc számom, de belehallgattam ebbe, és megértettem a szövegét és... hát szerelem volt első hallásra:P
- Colin Firth, Pierce Brosman, Stellan Skarsgard, Amanda Shreyfield & Maryl Streep: Our Last Summer : Az abszolút tökkedvenc számom a Mamma Mia!-ból, ráadásul Colin Firth, az egyik abszolút kedvenc szinészem is énekel benne! Ráadásul a bőgőmajom-hangú Pierce Brosman is megéri a pénzétXD Mi sem bizonyítja jobban, hogy imádom, hogy ez a csngőhangom???
Twilight top 3:
01. Muse: Supermassive Black Hole : Még nem mélyültem bele túlságosan ebbe a Muse-dologba, de már megfogadtam... Ez a szám amúgy az Alkonyatban szerepel, akkor amikor Bella elmegy baseballozni Cullenékkel... Baromi jó szám, hosszú hetekig ez volt az ébresztőmXD
02. Iron and Wine: Flightness Bird : Ki hitte volna, ez is az Alkonyatban szerepel, amikor Bella és Edward a végén a sulibálon táncolnak... Olyan szép szám, és kell néha egy-egy lassú is, nem igaz??
03. The Black Ghosts: Full Moon : Szintén egy, az alkonyatban szereplő szám, a legelső, akkor játtszák, amikor Bella és családja még Phoenixben kihajt a kocsival és a repülőtérre mennek... A szám is nagyon jó, bár kicsit unalmas úgy másfél perc után...:(
Aztán persze ott vannak az olyan örökzöld előadók, mint az ABBA, vagy a Beatles, vagy az idei nyár nagy "slágere" (...) Michael Jackson, esetleg egyéni kedvencek, mint számomra Avril (új stílus kímélj...), a Sum41, vagy mondjuk P!nk... Néhány ilyen kedvenc:
- ABBA top 8 (hülye szám, de most mit csináljak?XD): 
(ezek a listák csak az én személyes sorrendembe vannak, semmi más alapján... az utolsótól az elsőig csökkenő sorrendben)
08. Knowing me, knowing you : Csak azt figyeljétek meg ebben a számban amikor a refrémben a "Knowing me, knowing you" után az jön, hogy "ahha"... Mint vmi beszívott:P
07. Mamma Mia! : Azért lett csak hetedik, mert a film kapcsán már a csapon folyt ki...
06. S.O.S : Most komolyan, Sos című száma szinte minden 5. előadónak van...
05. Waterloo : Hehe, a film végén itt jönnek ki az "apajelöltek" azokban a vérciki, de szerintem tök szuper csillogós egyberuhákbanXD
04. Dancing Queen : Imádom, imádom, imádom!!! (bár a filmben a fordítás nem "Tánckirálynő" v ilyesmi, hanem "Diszkókirálynő"... no comment)
03. Voulez Vous : Miért van az, hogy egy csomó sikeres számban egy-egy szó, vagy sor francia???(biztos, h én ne értsemXD)
02. Honey, Honey : LOVE, LOVE, LOVE!!!!!
(And the winner is... dobpergés:)
01. Thank you for the music : Persze ehhez hangulat kell, úgyhogy osztozik vele a Honey, honey egy picikét...
Oké, most mondjuk egy Beatles top 14 (csak mert ennyi idős vok:P):
14. Hello Goodbye
13. Ob-La-Di, Ob-La-da : Laza, picit halandzsaszerű számXD
12. We can work it out : Megcsináljuk! :D
11. From me to you : Imádom a szájharmónika betéteket!
10. If I fell in love with you : Olyan furi a hangzása, kicsit olyan mintha hamis lenne, de csupán szokatlan...
09. Let it be : Arrol szól, hogy hagyjad a dolgokat, majd megoldódnak:P
08. Yesterday : Szomorú, lassú szám, de imádom! És el tudom játszani furulyán, meg zongorán is! És B el tudja játszani gitáron! És furulyával meg gitárral... hát az isteni!
07. All you need is love : Csak a szerelemre van szükséged... Jajj! (Talán az is befolyásolta a döntésemet, hogy ez benne van az Igazából szerelemben?)
06. Yellow Submarine: Sárga tengeralattjáró! Kell ennél több?
05. Lady Madonna: Nem AZ a Madonna, ennyi tippet adok:P
04. Hard Days Night: Jaj de szeretem ezt a számot... Nehéz szívvel adom neki a negyedik helyet... Olyan jót táncoltam rá... Jaj, ez is egy érdekes sztori: Ma délelőtt gyomláltam, és hallgattam az iPodomat, és ott táncikáltam a virágok köztXD Ez am a köv 3 számra is igaz...
03. Can't Buy Me Love: Pénzen nem lehet szeretetet vásárolni... MIlyen igaz!
02. Love Me do: És egy újabb szám a szerelemről...
(and the winner is... dobpergés):
01. I wanna hold your hand: Nem meg akarlak csókolni, nem meg akarlak puszilni, csak a kezedet akarom megfogni... Olyan aranyos! És a tapsos ritmusok a legjobbak!:) 
És még egy utolsó: Avril Lavigne Top 15:
15. Anything but ordinary: Különleges akar lenni. Ez a kívánság bennem is megvan, remélem feltűnt!XD
14. Losing Grip
13. Forgotten: "I won't be Forgotten"... Hmmm mit mutat ez nekünk?
12. Freak Out: Megőrülni... Hehe, ezt mindenkinek kell néha...
11. Mobile
10. Who Knows: Ki tudja...? Ki tudja, hogy mi lesz holnap? Ki tudja, hogy mi lesz velünk? Ki tudja, hogy láttalak e már valahol?
09. My World: Rövid összefoglaló az első CD-n Avril életéről... (Figyelem! Szerepel benne Napanee, Avril szülővárosa)
08. Nobody's Fool: Senki bolondja... Ha valaki olyanná akarsz változtatni aki nem vagyok, akkor meglátod, hogy nem vagyok én senki bolondja!
07. Take me away: Tekerj le a fordításáért!
06. Don't Tell me: Ez egy szakítós szám (nem mondom sok van az illyenből... valyon miért...?) A klippben tör, zúz, és árnyékként követi a pasiját... "Don't try to tell me what to do, don't try to tell me what to say..." Önfejű a csajszi, de én se hagynám, hogy a pasim dirigáljon... bridzsitdzsónsos felfogással: A pasi szeressen olyannak amilyenek vagyunk, kívül, belül... Milyen igaz!XD
05. He wasn't: Hát igen, nem ő volt az igazi... (klipben van egy kicsi American Idiot-klipp beütés, csak rózsaszín... hogy mi? azt nézzétek meg!)
04. Together: Jaj, ez a szám... Olyan sok érzés fűz hozzá... Egy nehéz időszakomban csak ezt hallgattam max. hangerőn, szal a családom valszeg utálja:P
03. Sk8er Boi: Nem, ez nem az én hülye rövidítésem, a CD borítóján is így van, ez az eredeti verzió! Volt egy deszkás pasi, meg egy cica csajszi, szerelmesek voltak egymásba, de a csaj cickinek tartotta a pasit... 5 évvel később a csajszi a tv előtt ül, és a babáját eteti, és az Mtv-n a pasit láttja zúzni, felhívja a barátjait, akik már tudnak a dologról, és elmennek együtt a koncertre, de a pasinak már van csaja... Az eredeti klipp béna, vagyis hát nem béna, csak nem használja ki a számban rejlő lehetőségeket... De valaki csinált egy rohadt jó Sims2-s klippet hozzá!
02. Complicated: Első szám, amit Avril-től hallottam, és ami által teljesen rákattantam...
(and the winner is... dobpergés):
01. My Happy Ending: Jaj de imádom ezt a számot! Hát igen, ha egy kapcsolat teljesen reménytelen egy idő után, akkor jobb véget vetni neki... "Kössz, hogy végignézted ahogy elbuktam..." ... " Te voltál, minden, minden amit akartam"... "Olyan sokat a Happy ENd-ért"... De néha megéri, az tuti...

Ennyi lenne...

Jah, majd elfelejtettem, az adu-ász, az abszolút crem-de-la-crem, a teljesen friss felfedezésem: Tom Felton!
Ugye, ismerősen cseng a név: Ő játsza Draco-t a HP-ben! Jaj, annyira szeretem, és mint kiderült, zenél is! Mint egy álom, nah mind1XD Amúgy ez a zene nem a stúdióban maximumra hozott szuperzúzós fajta, hanem csak a gitár meg ő... A YouTube-on tessék keresgélni Tom Felton, vagy Feltbeats névre! A 3 szuperkedvencem:
03. Silouettes in sunset: ebben nem énekel, de nagyon szép gitáros szóló...
02. Time isn't Healing: Milyen igaz, akkora baromság, hogy az idő begyógyítja a sebeket (legfeljebb feledteti őket...).
01. I'll be there: Ott leszek... Ez nagyon skat mondhat!
FIGYELEM! Tom Felton inkább kifinomultabb fülekre ajánlott, akik értékelni tudnak egy szimpla gitározást!

Ennyi lenne egyenlőre zeneileg, de olyan sok ötletem van még a blogba, hogy alig győzök írni, pláne, hogy alig van időm... Szal, ha ma nem is tutira, de holnap biztosan jelentkezek! Főleg, hogy holnaptól megkezdem könyvtárosi pályámat itt is, nemcsak otthon a sulikönyvtárban! Kívánjatok szerencsét, és jó ténfergést nektek otthon, akármit is csináltok:
Nessi

u.i.: bocsi ezekért a pinkyke-kékike színekért.... Kifogytam egy picit az ötletekből...:(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr751276190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b-blog 2009.07.29. 20:25:14

köszi, boldog volt a névnapom:D

na, a te blogbejegyzéseidbe, úgy kezdek bele, h pillezek msn-en, mindig hosszúakXD énse hagyom ki, tuti ezt a mars bigyót..amúgy ki hagyná ki?kihagyhatatlan...úgyis felnézel az égre!:D és zene nélkül sem maradok, bár nagy részét már hallottam, és mind tökjó:D(bár avril-mobile-t tuti hogy a mínuszkétszázezredik helyre tettem volna...utálom!XD)tom feltontól lefagyott a gépXD

ui.: Akar sok ember irigyelni??Megvan a BG 6 és 7!:D Imádom, ha utáltok!

Nessi2 2009.07.30. 09:52:56

Tudom, h utálod a Mobile-t, gondoltam, h odaírom, de aztán hagytam:P Am én is mindíg bepillezek, ha te írsz blogot:D Jaj, a kis mázlista!!! Majd kölcsönadod, ez muszály! (am már elő lehet jegyezni a 8-t! egy feketehajú csajszi van rajta... Talán Georgie?:S)
süti beállítások módosítása