Na halicska emberek! (úristen, úristen, úristen, ez csak úgy kicsúszott!!!)

Csak nem hiányoztam egy icike-picike csöppnyi apróságnyit??? Hahaha:P Am most lf-en kéne lennem és a hasamat süttetni a strandon (illetve azt talán nem tekintettel a mai szar időre, de holnapra kánikula wááá, de B-vel, meg S-sel a sátorban dekkolni azt igen hehe:D) de közbejött S-nek vmi lovasverseny, úgyhogy itt rekedtem... Bárki vmi jó programmal last-minute suli előtt jelentkezzen!!! Megőrülök, ma egész nap (legalábbis kb. 3-ig...:S) dobozokat, szekrényeket, könyveket stb. pakoltam ki a szobámból... Holnaptól megkezdődik a nagy "átváltoztatás" de azért remélem nem 10 évvel fiatalabb styleban, mert nem igazán akarok Disney-hercegnős szobában lakni a következő 5-6 évben:D Úgyhogy ismételten: bárki, bármilyen programmal, akár félórás kis fagyizással is, SOS, mert bedöglök itt a porba... Eddigi tervek: könyvtár, fogorvos, optikus (olyan vak vagyok már, h a repülőtéri monitorokig is alig látok el, nem h messzebb...), mozi?...:S Úgyhogy elég elkeseredett helyzetben vagyok, mint láthatjátok:D Amúgy egyenlőre el tudom (még) foglalni magam olvasással, ugyanis elég jól feltöltöttem Letto-ban könyvből (ahogy füzetekből, írószerből, sminből stb is:P) ugyanis a már amúgyis elvitt 3 könyv mellé még vettem 4-et, és kaptam 1-et, de azt ott hagytam mert azért 8 könyv+ más cuccok még nekem is durva:P Megvettem az egyik kedvenc könyvemet (Stephenie Meyer-től) A burok-ot angolul, a Bridget Jones Naplóját angolul, Sophie Kinsellától a Tudsz titkot tartani-t lettül és - kapaszkodjatok meg - (dobpergést) a NAPFOGYATKOZÁS-t lettül!!!! Bizony-bizony lettül már megjelent, és olvasom amikor csak bírom, de sajna lassabban haladok mint akarnám, tekintettel a sok dolgomra...:( Jah, meg arra a tényre h lettül van :P Úgyhogy szegény Jane Eyre megint csúszik, ami már kezd cseppet kínos lenni, mivel 3 éve csúszik...:S

Am említettem már, h utálom (néha) a blog.hu-t??? Asszem mondtam már vmi ilyesmit, nem? XP Mindenesetre ez a dög nem akart beengedni, így muszály voltam a jelszavamat SÍPSZÓ-ról ********-re változtatni h bejussakXD 

Szeretnék veletek megosztani egy fontos filozofiai tényt amire mostanában jöttem rá: Az ember nagyon örülhet drága/szép/márkás ajándékoknak, de sokkal fontosabb az a tudat, hogy valaki gondolt rád! Ez tudom hogy elcsépelt, de tényleg így van (ahogy a jobb adni mint kapni elmélet is, ugyanis én imádok ajándékokat keresgélni embereknek:P) és akkor világosodtam meg, amikor kaptam egy képeslapot tegnap ami az ÉN nevemre szólt!!! (igaz, csak egy illatminta volt, amit a netről rendeltem, de akkor is!) és ezért mondok vmit: igazán nagyon-nagyon örülnék és tényleg boldog lennék, ha a nyáron még kapnék legalább egy postai levelet/képeslapot!!! Persze jó az email, de 1000x jobb ha a kezedven foghatod!!! Sztem mindannyian akik olvassák ezt a blogot tudják a címemet, de akik nem, azok írjanak mailt (és akk megadom a címem)!!! És am szívesen válaszolok is rájuk, mondjuk vicces lenne egy BP-s képeslapot kapni:D 
Am amitől szintén nagyon... hát nemtom... "fontos"-nak éreztem magam, az az volt, h R, ZZs és egy ismeretlen csajszi(?) felcsöngettek!! hehe (am ezt a blogot nem azért írom, mert ők megkértek rá, hanem mert eddig lusta/kedvtelen/ihletmentes/mássalelfoglalt voltamXD) És be is bizonyosodott, h az ember társasági lény, haha:D

Kérdés: Sztetek szükségem van egy 1700 ft-os háromszínű (neonzöld, halvány-türizkék és lila) szemhéjpúderre??? Válaszokat a kommentek végére kérném:P
Am naon büszke vok magamra, mert rohadt jó a körmöm (láb és kéz egyaránt) - figyelem -  fényes türkizkék!!! Már vagy egy éve megvan a lakk, de első kipróbálásnál nem fogott vmi jól, úgyhogy 1,5 héttel ezelőttig elő se vettem, de mint kiderült, jól fog:P Am meg beigazodott az, h még ha időigényesebb is, legalább 2 rétegre van szükség:D (jójó, persze ez alap, de most próbáltam ki:D)

Nahjó, asszem ez most így elég volt bemelegítésképpen, és reménykedem, h holnaptól megint very sokat tudok majd firkantani:P

xoxo
Nessi

u.i.: Titeket is rohadtul zavar(t), hogy az a röhadt Lady Marmalade mindíg megszólal(t)??? Én személyesen mindíg frászt kapok amikor "Ladys and Gentlamen Welcome to the Moulin Rouge..." stb Úgyhogy nem túl hosszadalmas megfontolás után úgy döntöttem, h leveszem:D

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr631310202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása