nem haltm meg...:P

 2009.10.20. 20:42

Hát kihagytam egy hónapot... nagyügy... am történt sokminden, de ez B feladata! (h leírja) nekem lassan kéne írnom egy új fordítást... de most teljesen rákattantam a olvassunk-külföldiül könyvekre, szal még meglátjuk... Lassan végzek a Bridget Jones 1 részével, juppie!!! Aztán majd meglátjuk milesz:D

Ma lenéztem a BJ-t DVD-n (persze angolul:P) és hát ez egy nagyon jó film (persze ezt eddig is tudta mindenki:p)... Am nézzétek meg angolul! Olyan aranyos hangja van Renée Zellweger-nek! És Colin Firth-ről már nem is beszélve... <3 És Jude-nak olyan csipogó hangja van, h én azt hittem belehalok... Am meg miről ismertetik fel a jó film? H ha századszorra nézed, akk is dőlsz a röhögéstől:D És ezt még pluszba érdemes megnézni mert ugye Mi szívecske Colin :D:D Am tegnap meg a 10things I hate about you-t néztem meg:D Szeressük Heath Ledger-t és Julia Stiles-t! Nagyon! Am ti tudtátok h mért ez a címe??? Én tegnap jöttem rá: a vers miatt amit a végén olvas! Csak én vagyok ilyen hülye, vagy másoknak is fura volt a cím??? Hát mind1, én megfejtettem:D:D És ugye mindkét filmnek mennyei a filmzenéje (bár be kell h valljam, h igaz, Bridget Jones párti vagyok, a másik film a filmzenék királya!!!!!)

És ugye Halloween és a szünet a láthatáron!!! Beöltözni kötelező, de nem olyan Bajos-csaj-os módon (legalábbis nem kötelező:D)... Én már tudom mi leszek:D És ti? Jólesz  az tuti!!!:P

Nah, remélem még belefér 1 gyors fordítás...
xoxo
  
Nessi

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr441464026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása