Ki vagyok én?

 2009.08.18. 20:19

 (tényleg még fontolgatom milyen más név lehetne...:D)

Oké, ez tudom, h nagyon szemétség kép lesz, de feldühített az előzőnek a könnyűsége:D

Tehát, ki vagyok én, aki veszélyessé teszem az (Londoni) utcákat?

Oké, ez sztem tényleg nehéz! De tényleg!:D Aki kitalálja... hát azt nagyra becsülöm:D
xoxo 

    Nessi

u.i.: Nem a paparazzi érdekel! (paparazzi=fényképezőgépes hapi:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr341320398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalcifer 2009.08.19. 15:45:13

ashton kutcher ugye?

Kalcifer 2009.08.19. 15:52:17

Király vagy Király vagyok :P
süti beállítások módosítása