Július 21., kedd

 2009.07.21. 10:54

El sem hiszem! Komolyan, EL SEM HISZEM!!!!!! Nemcsak, hogy elengedtek a HP6 éjféli premierjére, de még jegyet is kaptam, és az egyik barátnőm is ráér!!! Jó, mondjuk a jegy a 3. sorba szól, de ennyi baj legyenXD Ültem én már le filmet az első sorban is, úgyhogy ez meg se kottyan majd:D Már alig várom a filmet, remélem jó lesz!!

A mai nam is jónak ígérkezik: S-sel megyek moziba (jó, mondjuk Jégkorszak 3, de hülyülésnek jó:P) aztán négykor jön az építész, és megmutatja 3D-ben, hogy milyen lesz az új szobám! Jajjaj, remélem jó...:O

Múgy megjavult a billentyűzet (csak új elem kellett bele, nenevess!) úgyhogy este megírom a Coco Chanel-t és kárpótlásul még a Jégkorszak 3-t is, ha jó lesz:D

Nah, megyek, mert még dobozolni kell, de már alakulgat:D

Pusz-pusz
Nessi

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr231258387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b-blog 2009.07.22. 21:32:02

én még távol vagyok a civilizácótol, mentsetek ki!!!
süti beállítások módosítása