Augusztus 20., Csütörtök

 2009.08.20. 22:36

Hipp, hipp hurrá, ünnepnep... Ti hogyan töltöttétek eme csodás ünnepet? Én speciel B-vel elsétáltam a rakparton a Parlamentig és vissza (azt már az árnyékos Váci utcában:D). Láttunk csodás öngyilkossági próbálkozásokat a drága mindígkészségesenéspontosanébresztő Red Bull airrace jóvoltából (mostmár ennyi volt igaz, holnap már nem halljuk őket? Igaz!!??), drága utcaiárusokat, kígyókat, akik félnek a paparazzóktól, pónikat és 700 ft-os kürtős kalácsot... 700 FT??? Mármint mindjárt itt a Ferencvárosi búcsú, ahol 300 ft asszem a kürtős kalács... Nah mind1... Néhány hasznos tipp: ha ilyen rohadt melegben mész ki a tűző napra a sok ember közé, akkor kerüld eme tényezőket - vadiúj cipellő, ami 100 m után felsérti a lábadat, fekete bőrtatyó, pláne ha szabadon van a vállad, sötét hajat és víztől mentes táskát. Csak tapasztalatból mondom:D És am először azóta h ideköltöztünk, valahogy lemaradtam a tüzijátékról... egyszerűen valamit gépeztem, és elfelejtettem:D Milyen volt? Olyasmit hallottam, h ufók meg társaik, úgyhogy gyorsan világosítsatok fel:P De most komoly, ti mit csináltok/csináltatatok?
Tegnap: BULI 1000-el! Kedves, drága, csodálatos, fenomenális (és minden más hízelgő melléknév) Iliásznak eszébe jutott (búcsú- és/vagy szülinapi)bulit tartani!! Mint megtudtuk nem igazán kívánkozik vissza Írországba, mert esős és szar, bár ezt a buli elején mondta, tehát ki tudja, lehet h azóta változott a véleménye:P Bár én igazán kitettem magamért, próbáltam fenntartani az osztály (jó) imidzsét: rendet raktam, felsöpörtem, felporszívóztam... Az az egyetlen baj ezzel, h úgy tűnik hosszú távon hat, így most azóta: felporszívóztam, felmostam az új szobámban (babaház L), mindenki után elmostam, és elpakoltam nagyrészt az asztelt ebéd után, és most vendégségben vagyunk, és vacsora után teljesen rendet raktam a konyhában, elmosogattam, és késztetést éreztem a felmosáshoz... Ez már lassan beteges, úgyhogy ha valakinek van vmi gyógyszere mániákus takarítás ellen, az szóljon!:D Azért
I(liász) kár h már el is megy pénteken... De mind1, bővebb infó a buliról itt: http://b-blog.blog.hu/2009/08/20/title_102418#comment-form (a .hu utáni részt nem muszály beírni, mert az első bejegyzésről van szó:D)
Emberek! Eltűntnek nyilvánítom (nyilvánítjuk B-vel) Ö-t és R-t!! Ha ezt a szöveget olvassátok, lépjetek be msn-re immediately!! Nincs olyan h ti ketten nem vagytok fönt 1 egész napig!!! Mindenesetre érjetek el minket vhogy, mert
FONTOS!!!

Találtam egy új Paramore klippet a neten (asszem annyira új, h ma volt a premierje, de erre nem vennék mérget, meg annyira nem is lényeges az elkövetkezendő szöveg szempontjából) a címe Ignorance, és naggyon király!! Zúzós, különös, tehát rendes Paramore style-ban van, ahogy azt mondjuk a Riot!-ról megszokhattuk. Nagyon sok számukat szeretem, de kézenfekvő volt, h az aktuálisnak a szövegét fordítom le... Ahogy így elnézem, elég régen nem fordítottam semmit, de akk most itt van ez. Amúgy az új album, a Brand New eyes (megjelenés szeptember 29., 2009.)-ról van ez a szám. A Paramore-t a Farro tesók és a haverjaik alapították még a suliban. A fiúk felfigyeltek Hayley, az énekesnő, hangjára, és tudták, hogy nakik ő kell... a zenekarba. És akkor boldogan éltek, míg... Mindenesetre a Riot!, a Paramore 2007-ben megjelenő albuma jelentette az áttörést az akkoriban négyfős csapat számára.(ma öten vannak) Hayley-ék nagy feladatot terveztek be erre a lemezre, ugyanis (a terv szerint) csak a barátságról szólnak majd a számaik, nem úgy mint általában, a szerelemről... Egy interjúban azt nyilatkozta, h sokkal nehezebb, mert jobban át kell gondolni, mert egy nagyon szoros és mély kapcsolatról van szó az igaz barátság esetén. Persze vannak benne számok elromló baráti kapcsolatról, ahogy (amilyen ez is) az örökké vitatott lány és fiú barátságról is... Szerintetek létezik ilyen? Én legalábbis hiszek benne, igaz nem találkoztam még ilyennel (jó 1-ben és másodikban, de most azt nem számítom:D):P De azért szívesen hallanám a ti véleményetiteket is! Ahogy mindíg, most is komiba kérném:D

Paramore
Ignorance 

If im a bad person, you don't like me
i guess i'll go, make my own way
it's a circle
a mean cycle
i can't excite you anymore
where's your gavel? your jury?
what's my offense this time?
you're not a judge but if you're gonna judge me
well sentence me to another life.

don't wanna hear your sad songs
i don't wanna feel your pain
when you swear it's all my fault
cause you know were not the same
oh were not the same
the friends who stuck together
we wrote our names in blood
but i guess you can't accept that the change is good
it's good

you treat me just like another stranger
well it's nice to meet you sir
i guess i'll go
i best be on my way out

ignorance is your new best friend

this is the best thing that could've happened
any longer and i wouldn't have made it
it's not a war no, it's not a rapture
i'm just a person but you can't take it
the same tricks that once fooled me
they wont get you anywhere
i'm not the same kid from your memory
now i can fend for myself

don't wanna hear your sad songs
i don't wanna feel your pain
when you swear it's all my fault
cause you know were not the same
oh were not the same
we used to stick together
we wrote our names in blood
but i guess you can't accept that the change is good
it's good

you treat me just like another stranger
well it's nice to meet you sir
i guess i'll go
i best be on my way out

ignorance is your new best friend

you treat me just like another stranger
well its nice to meet you sir
i guess i'll go
i best be on my way out

Paramore
Tudatlanság

Ha egy rossz személy vagyok, nem szeretsz
Asszem megyek, a saját utamon
egy körforgás,
egy aljas ciklus.
Nem tudlak felizgatni többé
Hol a kalapácsod? Hol az esküdtszék(ed)?
Ezúttal mi a bűnöm?
Nem vagy bíró, de ha bírálsz engem
Nos, ítéljél egy másik életre

Nem akarom a szomorú számaidat hallani
Nem akarom érezni a fájdalmadat
Amikor arra esküszöl, hogy az én hibám
tudod, hogy nem vagyunk ugyanazok
oh, nem vagyunk ugyanazok
Az összetartó barátok
Neveinket leírtuk vérrel
De úgy hiszem, nem tudod elfogadni, hogy a változás jó

Úgy fogadtál akár egy másik idegen(t)
Nos, Örvendtem a szerencsének, uram
Azt hiszem megyek
Jobb ha már úton vagyok kifelé

Tudatlanság az új legjobb barátod

Ez a legjobb dolog ami történhetett
Ennél tovább nem bírtam volna
Ez nem egy háború, nem, ez nem egy élvezet
Csak egy ember vagyok, de te ezt nem tudod feldolgozni
Ugyanazok a trükkök amikkel valaha bolondítottál
már nem mész velük semmire
nem ugyanaz a gyerek vagyok az emlékeidből
már meg tudom védeni magam

Nem akarom a szomorú számaidat hallani
Nem akarom érezni a fájdalmadat
Amikor arra esküszöl, hogy az én hibám
tudod, hogy nem vagyunk ugyanazok
oh, nem vagyunk ugyanazok
Összetartottunk
Neveinket leírtuk vérrel
De úgy hiszem, nem tudod elfogadni, hogy a változás jó

Úgy fogadtál akár egy másik idegen(t)
Nos, Örvendtem a szerencsének, uram
Azt hiszem megyek
Jobb ha már úton vagyok kifelé

Tudatlanság az új legjobb barátod

Úgy fogadtál akár egy másik idegen(t)
Nos, Örvendtem a szerencsének, uram
Azt hiszem megyek
Jobb ha már úton vagyok kifelé

  És akk itt lenne egy klippecske is: 

 Egyszerű, de nagyszerű:D Villaynkörtébeéneklés forever, mi?:P Hayley hajat akarooook!!!

Jaj, kéne valami ami egyenlőre nem lehetséges...:'(:'( Pedig nagyon jó lenne! MInd1... Felejtsétek el! Csak fáradt vagyok alig aludtam...:S

(Leg)Szebb álmokat:
xoxo

   Nessi

A bejegyzés trackback címe:

https://filonessi.blog.hu/api/trackback/id/tr141326421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása